Het content- en kennisplatform over Internet of Things
IoT Journaal, het grootste onafhankelijke content- en kennisplatform over Internet of Things van Nederland, is er voor professionals die op de hoogte willen blijven op het gebied van Internet of Things én in contact willen komen met bedrijven die gespecialiseerd zijn in dit vakgebied.
Voor bedrijven die gespecialiseerd zijn in IoT biedt IoT Journaal een mooi platform om in contact te komen met potentiële klanten en via eigen kanalen bestaande klanten optimaal te bedienen. Adverteren is mogelijk door middel van banners en zogenoemde ‘topic partnerships’: het adopteren van specifieke contenttypen, onderwerpen of thema’s. Tevens zijn er diverse content abonnementen en inbound marketing programma’s mogelijk.
Waardevolle, kwalitatieve en doelgroepgerichte content
De redactie van IoT Journaal produceert dagelijks veel waardevolle en relevante content op het gebied van Internet of Things. Van vers nieuws, spraakmakende blogs, visieartikelen en whitepapers tot event- en productinformatie. Deze content wordt gedistribueerd via de website IoTJournaal.nl, de wekelijkse digitale nieuwsbrief en via de bekende social media kanalen.
Contentmogelijkheden
Naast de profileringsmogelijkheden die IoT Journaal biedt in vorm van (sponsoring) content op de website en in de nieuwsbrieven, is het ook mogelijk content af te nemen en in te zetten voor uw eigen contentmarketingstrategie. Van algemene content, customized content tot video-interviews en -reportages, rondetafel-sessies tot webinars.
Voordelen contentabonnement IoT Journaal
-
Een actuele website met dagelijks vers IoT-nieuws.
-
Het outsourcen van contentcreatie is snel, effectief en tegen
aantrekkelijke kosten. -
Voor specialistische contentcreatie heeft IoT Journaal redacteuren met vakkennis in huis en de juiste content- en doelgroepexpertise.
-
Het plus, premium en ultimate abonnement biedt de juiste content voor de ontwikkeling van een effectieve contentstrategie.
Contentabonnementen
De content die IoT Journaal aanbiedt kan in verschillende abonnementsvormen worden afgenomen.
Basic abonnement
In het basic abonnement krijgt u vier nieuwsberichten per maand die doorgeplaatst kunnen worden op de eigen website.
Plus abonnement
Het plus abonnement bestaat uit algemene content en customized content per maand. Vier nieuwsberichten, een achtergrondartikel en (gast)blogs kunnen worden doorgeplaatst op de eigen website. Naast de algemene content schrijft de redactie van IoT Journaal een businesscase, visie-artikel of blog speciaal op maat voor uw organisatie. Dit abonnement biedt 10% korting op de creatie van een eigen whitepaper en/of e-book. Deze customized content wordt ook verspreid via alle gewenste portals, digitale nieuwsbrieven en social media.
Premium abonnement
Het premium abonnement bestaat uit algemene content en customized content per maand. Acht nieuwsberichten, twee achtergrondartikelen, (gast)blogs, whitepapers en e-books kunnen worden doorgeplaatst op de eigen website. Naast de algemene content schrijft de redactie van IoT Journaal een businesscase, visie-artikel of blog speciaal op maat voor uw organisatie. Dit abonnement biedt 25% korting op de creatie van een eigen whitepaper en/of e-book. Deze customized content wordt ook verspreid via alle gewenste portals, digitale nieuwsbrieven en social media.
Ultimate abonnement
Het ultimate abonnement bestaat uit algemene content en customized content per maand. Maar liefst 16 nieuwsberichten, alle achtergrondartikelen, (gast)blogs, whitepapers en e-books kunnen worden doorgeplaatst op de eigen website. Naast de algemene content schrijft de redactie van IoT Journaal een businesscase, visie-artikel of blog speciaal op maat voor uw organisatie. Dit abonnement biedt 40% korting op de creatie van een eigen whitepaper en/of e-book. Deze customized content wordt ook verspreid via alle gewenste portals, digitale nieuwsbrieven en social media.
Leadgeneratie
De inbound marketing service van IoT Journaal creëert omzetkansen voor IT- en telecomaanbieders. Bedrijven zijn op zoek naar klanten. Wij brengen beiden in contact via lead-generationprogramma’s die relevante off- en online content combineren. Hiervoor zetten wij onze mediatitels, onze content- en doelgroepexpertise, contentmarketing, inbound marketing en sociale media in. Wij zorgen voor effectieve, meetbare campagnes en genereren sales qualified leads.
Meer informatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen via [email protected].